Психологија
| ПРВА ГОДИНА | Сем | П+В | ЕСПБ |
| Смер: Истраживачки | |||
У оквиру овог смера постоје
подсмерови који спецификују ужу истраживачку област: (1) Општа психологија,
(2) Психологија индивидуалних разлика, (3) Развојна психологија, (4)
Социјална психологија и (5) Методологија психолошких истраживања |
|||
| Припрема истраживања | 1 | + | 10 |
| Извођење истраживања | 1 | + | 16 |
| Пракса 1 | 1 | + | 12 |
| Пракса 2 | 2 | + | 12 |
| Писање и одбрана завршног рада | 2 | + | 10 |
| Смер: Психологија рада - изборни предмет 1 (6 ЕСПБ) | |||
| Студент који се определио за смер Психологија рада бира један предмет који носи 6 бодова или два предмета по 3 бода. | |||
| Тимски рад | 1 | 2 + 0 | 3 |
| Експерименталне методе и технике | 1 | 2 + 2 | 6 |
| Академске вештине: усмена презентација рада | 1 | 0 + 2 | 3 |
| Комуникацијске вештине | 1 | 1 + 1 | 3 |
| Други страни језик | 1 | 2 + 0 | 3 |
| Мултиваријациона статистика у психологији | 1 | 3 + 2 | 6 |
| Изборни (Примењена етика) | 1 | 2 + 0 | 3 |
| Смер: Психологија рада - изборни предмет 2 (6 ЕСПБ) | |||
| Студент који се определио за смер Психологија рада бира један предмет који носи 6 бодова или два предмета по 3 бода. | |||
| Еколошка психологија | 2 | 2 + 2 | 6 |
| Методе клиничке процене | 2 | 2 + 2 | 3 |
| Академске вештине: писање рада | 2 | 0 + 2 | 3 |
| Други страни језик | 2 | 2 + 0 | 3 |
| Психологија индивидуалних разлика: виши курс | 2 | 2 + 2 | 6 |
| Истраживања у социјалној психологији у области рада | 2 | 2 + 2 | 6 |
| Учење одраслих | 2 | 2 + 0 | 3 |
| Стручна пракса | 1 | + | 12 |
| Завршни рад - израда нацрта пројекта | 1 | + | 12 |
| Стручна пракса | 2 | + | 6 |
| Завршни рад - израда и одбрана рада | 2 | + | 18 |
| Смер: Клиничка психологија | |||
| Етичка и критичка питања у клиничкој психологији | 1 | 2 + 0 | 3 |
| Практикум из психолошке превенције | 1 | + | 4 |
| Клиничка пракса | 1 | + | 4 |
| Методолошки практикум и израда нацрта завршног рада | 1 | + | 12 |
| Смер: Клиничка психологија - Клиничка процена (4 ЕСПБ) | |||
| Студент се опредељује за један од четири понуђена модалитета. | |||
| Роршахов метод мрља од мастила (РИМ) | 1 | 2 + 2 | 4 |
| Тест тематске аперцепције (ТАТ) | 1 | 2 + 2 | 4 |
| Вештине интервјуисања | 1 | 2 + 2 | 4 |
| Генограм | 1 | 2 + 2 | 4 |
| Смер: Клиничка психологија - Клиничка процена (пракса) (6 ЕСПБ) | |||
| Студент у другом семестру похађа праксу из одговарајућег модалитета клиничке процене | |||
| Роршахов метод мрља од мастила (РИМ) - пракса | 2 | + | 6 |
| Тест тематске аперцепције (ТАТ) - пракса | 2 | + | 6 |
| Вештине интервјуисања - пракса | 2 | + | 6 |
| Генограм - пракса | 2 | + | 6 |
| Смер: Клиничка психологија - Психотерапијски модалитети (3 ЕСПБ) | |||
| Студент се опредељује за један од четири понуђена модалитета. | |||
| Психодинамски модалитет | 1 | 2 + 0 | 3 |
| Когнитивно-бихејвиорални модалитет | 1 | 2 + 0 | 3 |
| Породична терапија | 1 | 2 + 0 | 3 |
| Конструктивистички модалитет | 1 | 2 + 0 | 3 |
| Смер: Клиничка психологија - Психотерапијски модалитети (пракса) (6 ЕСПБ) | |||
| Студент у другом семестру похађа праксу из одговарајућег психотерапијског модалитета | |||
| Психодинамски модалитет - пракса | 2 | + | 6 |
| Когнитивно-бихејвиорални модалитет - пракса | 2 | + | 6 |
| Породична терапија - пракса | 2 | + | 6 |
| Конструктивистички модалитет - пракса | 2 | + | 6 |
| Завршни рад на модулу клиничка психологија - мастер | 2 | + | 18 |
| Смер: Психологија образовања | |||
| Школска психологија | 1 | 3 + 3 | 6 |
| Пракса (укључује израду нацрта завршног рада) | 1 | + | 18 |
| Смер: Психологија образовања - Изборни методолошки предмет (6 ЕСПБ) | |||
| Социјално-психолошка истраживања у образовању | 1 | 2 + 2 | 6 |
| Експерименталне методе и технике | 1 | 2 + 2 | 6 |
| Мултиваријациона статистика у психологији | 1 | 3 + 2 | 6 |
| Завршни рад на модулу психологија образовања - мастер | 2 | + | 30 |
| Додатне информације: |
Истраживачки смер |
Клиничка психологија Психотерапијски модалитети - студент се опредељује за
један од 4 модалитета: |
Психологија рада |
Психологија образовања Студент у првом семестру бира један од понуђених предмета из групе Психологија образовања - изборни методолошки предмет. |






а>