|
Обавештавамо вас да Универзитет у Београду објављује позив за студенте волонтере – CIRCLE U. амбасадоре у школској 2024/25. години. Детаљније информације се налазе у прилогу.
|
|
|
Обавештавамо вас да је отворен конкурс програма “Circle U. Seed Funding Scheme” за подношење предлога пројеката за 2024. годину. Позив је отворен за студенте, академско и истраживачко особље из свих дисциплина и са свих нивоа студија, са девет универзитета чланица “Circle U.” универзитета.
Детаљније информације и образац за пријаву налазе се веб страници: https://www.circle-u.eu/open-campus/seedfunding/
За све заинтересоване биће организована онлајн инфо сесија 13. јуна за коју се можете регистровати путем линка: https://www.surveymonkey.com/r/RJFHLGN
За додатна питања можете да контактирајте тим na: seedfunding@circle-u.eu
|
|
|
Центар за образовање наставника Филозофског факултета расписује Јавни позив за програм учења током читавог живота "Образовање наставника предметне наставе". У прилогу се налазе текст Јавног позива и Пријавни лист који је потребно предати приликом подношења докумената. Пријаве се подносе до 25.6.2024. године.
|
|
|
Филозофски факултет у Београду објављује конкурс за заснивање радног односа.
|
|
|
Драге колегинице и колеге,Позивамо вас да учествујете на онлајн хакатону/радном састанку о отвореној науци (енг. Open Science) и колаборативним истраживањима (енг. Big Team Science), у организацији АБРИР-а, ЛИРА Лаба (УБФЗФ) и Заједнице отворене науке Србије. Допринећете осмишљавању препорука за унапређење доступности и инклузивности науке. Моћи ћете да поделите своја искуства и ресурсе. Умрежићете се колегама који желе да спроводе велике пројекте. Хакатон ће се одржати преко Зоом платформе у понедељак, 17. јуна, са почетком у 11 часова. Неопходно је само да се прво региструјете, преко линка: https://ucph-ku.zoom.us/meeting/register/u5wvdumtpzguGNVmU6u4wDy2AHefUchmaBbZ#/registration Добродошли су истраживачи/це, студенти/киње, професори/ке, библиотекари/ке... свих нивоа предзнања, посебно они који раде у Србији или Босни и Херцеговини или који имају интерес за овај регион. Више о догађају је у документу у прилогу. Слободно поделите вест са свима који би били заинтересовани!
|
|
|
Комеморативни скуп посвећен преминулом професору Силвану Болчићу одржаће се у понедељак, 17. јуна, у 18:00 часова, у свечаној сали „Драгослав Срејовић“ Филозофског факултета у Београду (први спрат, сала 108).
Одељење за социологију
|
|
|
Поштоване колегинице и колеге, у прилогу можете прочитати позив за волонтирање на 18. Међународној хришћанској конференцији.
|
|
|
Задовољство нам је да вас позовемо на следеће догађаје којимa обележавамо 45 година развоја Студијске групу за андрагогију: • „Сусрет изван дигиталног оквира: искуства из региона – Хрватска, Словенија, Србија“, у четвртак, 6. јуна, 16.30h-17.30h • Трибина „Андрагошка дигитална кафица – трендови дигиталне трансформације у образовању одраслих“, у четвртак, 6. јуна, 18h-19.30h. Место оба сусрета је сала „Душан Савићевић“ (сала 211) на другом спрату Филозофског факултета Универзитета у Београду. Овим сусретима се заокружује серија радионица „Дигитална трансформација у образовању одраслих“ реализованих у оквиру Ерасмус пројекта „Корак напред“, реализованог у партнерству Андрагошког друштва Словеније, Хрватске господарске коморе и Друштва андрагога Србије. Добро дошли!
|
|
|
|
Евалуација се затвара у недељу 2. јуна у поноћ
Поштоване колегинице и колеге,
Захваљујемо се свима који су до сада попунили анкете за вредновање педагошког рада наставника у пролећном семестру као и анкету за вредновање управљања и организације рада Филозофског факултета. Оне који још увек нису попунили све анкете подсећамо да то могу учинити до 2. јуна у поноћ.
У вашим е-индексима (http://gama.f.bg.ac.rs) анкете за попуњавање се налазе у оквиру дела под називом „Евалуација“.
Подсећамо вас да је од ове школске године учешће у вредновању педагошког рада наставника обавеза студената и да представља услов за упис наредне школске године.
Хвала вам на помоћи у обављању овог важног задатка!
Срдачан поздрав,
Комисија за обезбеђивање квалитета и самовредновање
|
|