Вести и догађаји

Студентски парламент
RSS
3
 
Окт
 
2025

У прилогу објаве се налази Записник.

1
 
Окт
 
2025

Биографије кандидата за чланове Студентског парламента за мандат у трајању до октобра 2027. године се налазе у прилогу вести.



29
 
Сеп
 
2025

Коначна листа кандидата се налази у прилогу.

25
 
Сеп
 
2025

Прелиминарна листа кандидата се налази у прилогу.

29
 
Авг
 
2025

Одлуку погледајте у прилогу вести.

24
 
Сеп
 
2024

Студентски парламент Универзитета у Београду - Филозофског факултета најоштрије осуђује насиље које је почињено над студентима у Новом Саду. Овакви инциденти представљају озбиљан удар на основне вредности које као академска заједница бранимо - слободу говора, критичко мишљење и ненасилно решавање конфликата.

Позивамо све надлежне институције, али и ширу јавност, да заједно стану против сваког облика насиља и обезбеде сигурност свих студената. Насиље се не сме толерисати!



24
 
Мај
 
2024

Одлуку можете погледати у прилогу вести.



21
 
Апр
 
2023

27
 
Мар
 
2023

Редовни избор чланова Студентског парламента ће се одржати дана 20.04.2023. године у периоду од 10 до 14 часова у холу првог спрата Филозофског факултета.

Пријем кандидатура за чланове Студентског парламента који се бирају на редовном избору се врши од 02.04.2023. године до 08.04.2023. године, у периоду од 11 до 13 часова, у сали 65 Филозофског факултета.

Кандидатуру предаје лично лице које се њоме предлаже за кандидата, предајом попуњеног Обрасца 1.

У прилогу попуњеног Обрасца 1 се доставља: 1) потврда о статусу студента лица које кандидатуру предаје;
2) кратка биографија лица које кандидатуру предаје;
3) једну од следећих ставки:

- акт студентске организације студената са одељења Филозофског факултета чији је студент лице које кандидатуру предаје, а којом се то лице предлаже за кандидата;
- акт студентске организације студената Филозофског факултета којом се лице које кандидатуру предаје предлаже за кандидата;
- акт студентске организације студената са инвалидитетом којом се лице које кандидатуру предаје предлаже за кандидата;
- писана изјава подршке која садржи имена, презимена и потписе 10% студената Филозофског факултета, а којом се лице које кандидатуру предаје предлаже за кандидата.

На редовном избору се бира укупно 24 члана Студентског парламента и то:

1) два представника студената са Одељења за филозофију;
2) три представника студената са Одељења за социологију;
3) четири представника студената са Одељења за психологију;
4) три представника студената са Одељења за педагогију и андрагогију;
5) три представника студената са Одељења за историју;
6) три представника студената са Одељења за историју уметности;
7) два представника студената са Одељења за археологију;
8) два представника студената са Одељења за етнологију и антропологију;
9) један представник студената са Одељења за класичне науке;
10) један представник студената уписаних по афирмативним мерама и студената са инвалидитетом на Филозофском факултету.

Образац 1 и електронски примерак Одлуке о ближим условима и поступку спровођења редовног избора се налазе у прилогу



17
 
Мар
 
2023

Позивају се удружења студената Факултета да, у складу са Законом о студентском организовању („Сл. гласник РС" 67/2021) и Правилником о ближим условима и начину уписа у регистар студентских организација („Сл. гласник РС" 30/2022), приступе упису у регистар студентских организација које делују на Факултету.

У случају да удружење студената Факултета претендује на узимање учешћа у предстојећем избору чланова Студентског парламента Факултета, предлажући кандидате за тај орган Факултета, моле се та удружења да захтев за стицање статуса студентске организације поднесу закључно са 22.03.2023. године.

Документација коју је приликом подношења захтева за упис у регистар студентских организација неопходно доставити се састоји од следећег:
1) попуњен образац захтева за упис у регистар студентских организација; 2) одлука о упису у регистар удружења или извод из регистра удружења;
3) статут удружења;
4) потврда о статусу студента заступника удружења;
5) годишњи план рада удружења;
6) потврда о вођењу евиденције књиге чланова удружења.
Побројана документа се предају у оригиналу или овереној фотокопији.

Захтев за стицање статуса студентске организације која делује на Факултету се подноси декану Факултета, а предаје се у архиви Факултета.

У прилогу овог позива се налази образац захтева за упис у регистар студентских организација и пример потврде о вођењу књиге чланова.



1, 2, 3, 4, 5
↑↑↑