Андрагогија

  • Когнитивни развој
    Социокултурна теорија развоја
    Улога и утицај родитеља на развој деце
    Методолошки проблеми у развојној психологији
    Квалитет и праведност образовања
  • 1992 - основне студије - Филозофски факултет у Београду
  • 1996 - магистарске студије - Филозофски факултет у Београду
    (тема: КОГНИТИВНО-ИНФОРМАЦИОНИ ПРИСТУП КОГНИТИВНОМ РАЗВОЈУ)
  • 1999 - одбрана докторске дисертације - Филозофски факултет у Београду
    (тема: СТРУКТУРА ИМПЛИЦИТНОГ ЗНАЊА РОДИТЕЉА О ОСОБИНАМА СОПСТВЕНЕ ДЕЦЕ)
  • 2014 - редовни професор - ФФ
    (ужа научна област: ОПШТА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2011 - ванредни професор - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ОПШТА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2000 - доцент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: РАЗВОЈНА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 1997 - асистент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: РАЗВОЈНА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 1993 - асистент-приправник - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: РАЗВОЈНА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2001 -  2001 -  Parents’ implicit image of personality of their children
    Универзитет у Салерну, Салерно, Италија (предавање по позиву)
  • 2001 -  2001 -  Parents’ implicit image of personality of their children
    Универзитет у Болоњи, Болоња, Италија (предавање по позиву)
  • 2001 -  2001 -  ZPD: A case suggesting that both Piaget and Vygotsky could be right and wrong
    Универзитет у Салерну, Салерно, Италија (предавање по позиву)
  • 2006 -  2006 -  Educational reform in Eastern European societies: Meeting point of two cultures?
    Универзитет у Нојшателу, Нојшател, Швајцарска (предавање по позиву)
  • 2008 -  2008 -  Аpplication of the Rasch measurement/model in the psychological research
    Универзитет у Болоњи, Болоња, Италија (предавање по позиву)
  • 2008 -  2008 -  Rasch measurement/model: An application in the psychological research
    Универзитет у Болоњи, Болоња, Италија (предавање по позиву)
  • 2007 -  2007 -  Studying co-construction of new competencies: Enhanced pre-post test design
    Универзитет у Лозани, Лозана, Швајцарска (предавање по позиву)
  • 2007 -  2007 -  Studying co-construction of new competencies: Enhanced pre-post test design
    Универзитет у Тулузу, Тулуз, Француска (предавање по позиву)
  • 2008 -  2008 -  Towards better understanding of success and failure on the PISA: Psychological and socio-cultural analysis
    Универзитет у Нојшателу, Нојшател, Швајцарска (предавање по позиву)
  • 2007 -  2007 -  Combining quantitative and qualitative methodology
    Универзитет у Нојшателу, Нојшател, Швајцарска (предавање по позиву)
  • 2007 -  2007 -  PISA as a good servant or bad master: the choice is ours
    Универзитет у Нојшателу, Нојшател, Швајцарска (предавање по позиву)
  • 2007 -  2008 -  Researches in Socio-Cultural Psychology
    Универзитет у Нојшателу, Нојшател, Швајцарска (гостујући професор)
  • 2018 -  O svrsishodnom kombinovanju kvantitativnih i kvalitativnih metoda u obrazovnim naukama: komplikovano, ali neophodno
    Institut za pedagoška istraživanja i Institut za psihologiju, Beograd, Srbija (предавање по позиву)
  • 2017 -  Reflections from a perspective of the Socio-Cultural Psychology
    University of Neuchatel, Neuchatel, Switzerland (предавање по позиву)
  • 2017 -  Sociocultural approach to the inclusive education
    University of Tartu, Tartu, Estonia (предавање по позиву)
  • 2017 -  Toward the hybridization of quantitative and qualitative methodology to make educational science more relevant
    University of Szeged, Szeged, Hungary (предавање по позиву)
  • 2014 -  On necessity of integration of quantitative and qualitative approaches for making relevant knowledge in education sciences
    EARLI JURE and University of Cyprus, Nicosia, Cyprus (предавање по позиву)
  • 2014 -  Refleksije o psihoterapiji iz perspektive socio-kulturne razvojne psihologije: otkrivanje druge strane meseca
    Udruženje psihoterapeuta Srbije, Beograd, Srbija (предавање по позиву)
  • 2012 -  Mogućnosti i prepreke u kreiranju obrazovne politike zasnovane na rezultatima PISA testiranja – iskustva u Srbiji, regionu i svetu
    Hemijsko društvo Srbije, Beograd, Srbija (предавање по позиву)
  • 2024 -  Triangle of knowledge production for continuous education improvement: crossing boundaries and collaboration
    Institut za društvena istraživanja, Zagreb, Hrvatska (предавање по позиву)
  • 2025 -  It Doesn’t Come Spontaneously: Cultivating Student CPS in Educational Context
    ECER 2025 conference, Belgrade, Srbija (предавање по позиву)
  • 2024 -  LEARNING AND DEVELOPMENT IN SOCIAL INTERACTION: FRUITFUL HISTORY AND FUTURE DIRECTIONS
    EARLI, Bari, Italy (предавање по позиву)
  • 2003 -  2004 - Центар за евалуацију у образовању (основан од стране Владе Републике Србије)  (Директор)
  • 2001 -  2004 - Просветни савет (основан од стране Министарства просвете и спорта Р. Србије)  (члан)
  • 2001 -  2002 - Комисија за реформу система за осигурање квалитета у образовању (основан од стране Министарства просвете и спорта Р. Србије)  (Координатор)
  • 2002 -  2004 - Комисија за реформу наставних програма (основан од стране Министарства просвете и спорта Р. Србије)  (члан)
  • 2002 -  2004 - Комисија за квалификациони испит за упис ученика у средње школе (основан од стране Министарства просвете и спорта Р. Србије)  (члан)
  • 2002 -  Association for educational assessment (AEA-Europe)  (чланство)
  • 2003 -  Jean Piaget Society  (чланство)
  • 2005 -  International Society for Cultural and Activity Research (ISCAR)  (чланство)
  • 1993 -  Друштво психолога Србије  (чланство)
  • 2006 -  2009 - редакција часописа "Психологија"  (чланство)
  • 2001 -  2006 - Advisory Board "European Journal of School Psychology"  (чланство)
  • 2006 -  2007 - Editorial Board "European Journal of School Psychology"  (чланство)
  • 2009 -  2010 - Комисија за завршни испит у основном образовању (Министарство за просвету Републике Србије)  (члан)
  • 2021 -  2024 - Филозофски факултет у Београду  (управник одељења)
  • 2013 -  2017 - Coordinator of SIG 10 (EARLI association)  (чланство)
  • 2021 -  2025 - Board of Director of Jean Piaget Society  (чланство)
  • 2015 -  2023 - Editor in Cheif of European Journal of Psychology of Education  (чланство)
  • 2023 -  Elected member of International Academy of Education  (чланство)
  • 2011 -  2012 - Constructing Educational Achievement
    Hong Kong Baptist University
  • 2010 -  2011 - Развој стандарда за рано учење и развој у Србији
    Институт за психологију и UNICEF
  • 2010 -  2011 - Studying interaction in different contexts: A qualitative view
    Институт за психологију и University of Neuchatel
  • 2010 -  "Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije"
    Institut za psihologiju
  • 2010 -  2012 - Adult Life Entry Network (ALEN) – Empowerment and Activation of Young People in Disadvantaged Situations
    Hungarian Anti-Poverty Network Foundation - EU financed project
  • 2015 -  2018 - REP-Synergy: Towards improvement of Research capacities essential for teacher Education and Practices in Serbia and Estonia
    Swiss National Science Foundation (Project coordinator)
  • 2021 -  2024 - The PEER model of collaborative problem solving: Developing young people’s capacities for constructive interaction and teamwork (PEERSolvers)
    Fund for Science of Repbluc of Serbia (Principal investigator)
  • 2021 -  2024 - Co-constructing mathematics motivation in primary education: A longitudinal study in six European countries (MathMot)
    Norway Science Fund (Senior researcher)
  • 2001 -  2005 - Промене у образцима понашања у друштву у транзицији
    Институт за психологију (Филозофски факултет у Београду)
  • 2006 -  2010 - Психолошки проблеми у контексту друштвених промена Самостални истраживач
    Институт за психологију (Филозофски факултет у београду)
  • 2003 -  2004 - Евалуација пројекта „Активно учење“
    УНИЦЕФ (Србија)
  • 2004 -  2005 - Ефекти пројекта „Активно учење“ у руралним школама
    УНИЦЕФ (Србија)
  • 2004 -  2004 - Ефекти пројекта „Ромски образовни центри“
    УНИЦЕФ (Србија)
  • 2004 -  2005 - Ефекти пројекта „Reading and Writing for Critical Thinking“
    Фонд за отворено друштво (Србија)
  • 2004 -  2005 - Трговина децом у Србији и Црној Гори
    Save the Children (UK)
  • 2003 -  2005 - Национално тестирање образовних постигнућа ученика трећег разреда основне школе
    Министарство просвете и спорта Р. Србије
  • 2005 -  2007 - Equal Access to Quality Education for Roma
    EU Monitoring and Advocacy Programe
  • 2006 -  Monitoring Education for Roma: 2006 Statistical baseline for Central, Eastern, and South Eastern Europe
    Education Support Program (UK)
  • 2010 -  2011 - Indicators of Equal Access to Quality Education for Roma
    Open Society Institut
  • 2001 -  2004 - PISA 2003
    Институт за психологију
  • 2004 -  2007 - PISA 2006
    Институт за психологију
  • 2007 -  2010 - PISA 2009
    Институт за психологију
  • 2010 -  2013 - PISA 2012
    Институ за психологију
  • 2011 -  2013 - Развој стандарда за опште средње образовање
    Завод за вредновање образовања и васпитања, Министарство просвете и Институт за психологију
  • 2015 -  2019 - EARLI Center for innovative research "Ages for learning and growth: Sociocultural perspectives (AGILE)"
    EARLI (Project coordinator)
  • 2020 -  2023 - Uses of digital learning materials in Estonian general education schools (DigiEfekt)
    Estonian science fund (Senior researcher)
Персонална библиографијa (E-CRIS.SR)



↑↑↑