Psihologija

  • 224
    КОМУНИКАЦИЈСКЕ ВЕШТИНЕ – стицање компетенција неопходних за ефикасно комуницирање и решавање сукоба у образовном контексту
    КОНСТРУКТИВНО РЕШАВАЊЕ СУКОБА У ШКОЛИ - развијање и имплементација програма за ученике и програма за професионално усавршавање наставника
    ДЕМОКРАТИЗАЦИЈА ОБРАЗОВНОГ СИСТЕМА – анализа образовне политике и реформе образовања у Србији из угла демоктратизације образовног система
    ИНТЕРКУЛТУРАЛНА ОСЕТЉИВОСТ – анализа школског курикулума са становишта заступљености различитих културних перспектива и уважавања културних разлика
    ВРШЊАЧКИ КОНФЛИКТИ У АДОЛЕСЦЕНЦИЈИ - испитивање карактеристика и социјализацијских ефеката вршњачких конфликата у адолесценцији
  • 1988 - основне студије - Филозофски факултет у Београду
  • 2001 - магистарске студије - Филозофски факултет у Београду
    (тема: СТАВОВИ УЧЕНИКА ПРЕМА ШКОЛИ)
  • 2008 - докторске студије - Филозофски факултет у Београду
    (тема: КОНФЛИКТ У ВРШЊАЧКИМ ОДНОСИМА НА АДОЛЕСЦЕНТНОМ УЗРАСТУ:КАРАКТЕРИСТИКЕ И ЕФЕКТИ)
  • 2019 - редовни професор - ФФ
    (ужа научна област: ОПШТА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2015 - ванредни професор - ФФ
    (ужа научна област: ОПШТА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2009 - доцент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: РАЗВОЈНА И ПЕДАГОШКА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2002 - асистент - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ПЕДАГОШКА ПСИХОЛОГИЈА I)
  • 1992 - асистент-приправник - Филозофски факултет у Београду
    (ужа научна област: ПЕДАГОШКА ПСИХОЛОГИЈА)
  • 2008 -  2025 - International Association for Intercultural education (IAIE)  (чланство)
  • 1989 -  2025 - Друштво психолога Србије  (чланство)
  • 2014 -  2016 - COMENIUS – E-School for Sustainability in the Danube Region (eSchool4S)
    Univerzitet u Beogradu (rukovodilac)
  • 2021 -  2023 - Interpersonal conflicts and resolution styles – individual and cross-cultural differences (ICARS)
    Fond za nauku Republike Srbije, Program DIASPORA, #6504146 (rukovodilac projekta)
  • 2023 -  2025 - Narrativization of Ethnic Identities among Adolescents of Culturally Dominant and Minority Backgrounds and the Role of the School Context (NidEA)
    Fonda za nauku Republike Srbije, program IDENTITIES, #1518 (istraživač)
  • 2012 -  2014 - TALIS 2013 - Међународна студија учења и наставе (OECD)
    Институт за психологију (национални руководилац пројекта)
  • 2012 -  2013 - Images of Intercultural Education and its Implications for Teacher Training
    Institut for International Cooperation in Education (IZB) и Институт за психологију (истраживач )
Персонална библиографијa (E-CRIS.SR)



↑↑↑